ולנטינו, זביונה וקופידון

ולנטינו, זביונה וקופידון הולכים ביער… נשמע כמו התחלה של הרבה בדיחות מימי ילדותנו, אבל מחר, יום שני ה-14 בפברואר, חוגגים הרבה מאוד נוצרים את יום ולנטיין הקדוש, הלא הוא חג האהבה. פה בישראל כל יום הוא סיבה למסיבה ולכן החנויות מלאות במרצ'נדייז הקשור לנושא. עזבו אתכם מכריות פרווה אדומות וכוסות עם לבבות – ביום הזה (כמו בעוד כמה וכמה ימים בשנה) אין כמו מילות אהבה, חיבוק ונשיקה למי שאתם אוהבים!

יש האומרים שולנטינו היה אנטישמי, אבל אנחנו נתרכז בעיקר: love, exciting and new… ולפני שנגיע לספינת האהבה, נגיע לליבו של האהוב שלנו דרך בטנו… ומכיוון שיש לנו אינטרס שבטנו תישאר קלה, נלך על משהו קליל ומפתה ונסמוך על קופידון שיעשה את שאר העבודה.

צילום: "הגרגרנית"

זביונה תותים

2 מנות

  • 8-10 תותים (תלוי בגודל)
  • 2 חלמונים
  • 2 כפות סוכר לבן
  • 2 כפות יין מרסלה או מוסקטו (יין מתוק)

אופן ההכנה:

  1. פרסו תותים לאורכם, לקוביות או איך שיפה בעיניכם ושימו בשתי כוסות מרטיני.
  2. מעל באן-מרי (סיר מים על האש ומעליו קערה. יש להקפיד שהיא לא תיגע במים אלא "תהנה" מהאדים הנוצרים בלבד) טרפו היטב את החלמונים, הסוכר והיין, כ-4-5 דקות, עד שהתערובת מתעבה ומכפילה את נפחה.
  3. הניחו לתוכן מעט להתקרר ושפכו את תוכנו מעל התותים. קשטו בעלי נענע והגישו.
  4. אני הקצפתי גם את החלבונים באופן זהה (עם היין והסוכר) ושמתי מעל לקישוט. כרצונכם.

בתאבון!

השוונץ:

עם כוס זביונה תותים ביד, אתם פנויים לשבת זו מול זה (או זו מול זו, או זה מול זה או אלה מול אלה וכיו"ב), לעמעם את האורות, להסתכל בעיניים ולהגיד "אני אוהב אותך היום":

"עוד מעט כולם ילכו, שנינו נוכל להיות לבד.
מתוך: אתר ויקיפדיה

את תעשי תה אחרון, אני אקרא לך דברים מצחיקים מן העתון.
אחר כך נשמע תקליט של רנדי ניומן,

יש מילים בתוך העטיפה,
אני אוהב אותך היום, אני אוהב אותך.

כשנגמור עם הסלון, נתרחץ ונתבשם
אני אהיה מוכן הרבה לפנייך אבל לא איכפת לי
לחכות – תבואי כבר.
אחר כך אגע לך, בכל הגוף, את תגעי חזרה.
את תגידי טוב לי היום, אני אשמח עמוק בפנים
שמחה גדולה.
את תרדמי הרבה, הרבה לפני, אבל לא איכפת לי
לחכות
אחר כך יעלה האור, ימצא אותי ער
חושב על מה היה, חושב על מה עכשיו ומה יהיה."

פוסט זה פורסם בקטגוריה אוכל, חגים, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

